Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سهامدار عمده تضمین کرد سهم را بخرید و حداقل 28 درصد سود کنید

بازدهی «شهر»  تضمین شد

بورس24 : مدیرعامل گروه مالی شهر در مورد جدیدترین برنامه‌های آتی این شرکت بیان کرد : یکی از راهکارهایی که به شفاف‌تر شدن پرتفوی غیربورسی گروه مالی شهر و همچنین نزدیک شدن ارزش معاملاتی سهام به خالص ارزش دارایی‌ها (NAV) کمک خواهد کرد ، پذیرش و عرضه سهام شرکت سرمایه‌گذاری شهر آتیه در بازار فرابورس ایران است. مطابق با وعده‌ای که گروه مالی در زمان عرضه این شرکت به سهامداران داد، عرضه اولیه شهر آتیه که یکی از مهمترین زیرمجموعه‌های گروه مالی است به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

اسماعیل درگاهی در گفت‌وگو با بورس24 افزود: این شرکت اطلاعات و صورت‌های مالی خود را در سامانه پذیرش فرابورس ایران (فراسا) بارگذاری کرده و جلساتی هم با معاونت پذیرش فرابورس در خصوص پاسخ به سوالات و آمادگی برای حضور در جلسه رسمی هیات پذیرش برگزار کرده که به محض اعلام از سوی فرابورس، در جلسه پذیرش شرکت خواهد کرد.

عرضه اولیه چه شد؟

وی همچنین در خصوص زمان عرضه شرکت سرمایه‌گذاری شهر آتیه نیز گفت: با توجه به عملکرد مناسب و بهبود روند شفافیت و راهبری در این شرکت، در صورت پذیرش موفقیت‌آمیز در بازار فرابورس با هماهنگی مدیران بازار، پیش‌بینی می‌شود برنامه عرضه در سه ماهه چهارم سال جاری انجام شود.

داستان بیمه سهم؟

درگاهی در خصوص برنامه بانک شهر برای حمایت از نماد شهر و حمایت از سهامداران خرد و ایجاد اطمینان در آن ها افزود: بانک شهر به عنوان سهامدار عمده گروه مالی در نظر دارد نماد شهر را با نرخ بازده مشخص برای یک سال آتی بیمه می کند؛ به این منظور برنامه انتشار اوراق اختیار فروش تبعی سهام در نماد شهر در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل گروه مالی شهر ادامه داد: مدارک و مستندات مرتبط برای انتشار اوراق به معاونت مربوطه در بورس تهران ارائه شده و طبق آن بانک شهر به عنوان سهامدار عمده با ارائه تضامینی به بورس تهران، بازدهی حداقل 28 درصد را برای نماد شهر در دوره یک ساله (از اول آذر امسال تا آذر سال آینده) تضمین می‌کند. لازم به ذکر است که این اوراق از طریق سامانه معاملاتی بورس و توسط کارگزاری شهر به عنوان عامل عرضه با قیمت یک ریال عرضه خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24